środa, 17 lipca 2013

7. Literki inaczej i kilka małych rzeczy :)

Stuk puk...
Witam ponownie w moim świecie z głupotkami :) Dzisiaj tak troszeczkę z innej beczułki, dzisiaj pokażę troszkę poczynień z ostatnich dni. Powstawanie różniastych rzeczy jest takim przecinkiem w zaplanowanych pracach... Coś próbowałam stworzyć i całkiem nieźle wyszło, aczkolwiek z maszyną do szycia nasze stosunki są na granicy. Jedną nogą chciałabym już umieć szyć profesjonalnie a drugą nogą- wiem jak się tą rzecz obsługuje i ani kroku dalej, nie żadne zygzaki, falbaniaste wzory, bo podobnież i takie stwarza rzeczy ta maszyna...
Na początek literki zeszyte i wypchane "nadzieniem" z poduszek ikeowych. Wzór na literki powstał w mojej głowie spontanicznie, bez szablonu.
 



Może nie będzie jeszcze tak nudno jak ukażę karteczkę Wzór wróżki na karteczkę pochodzi z jednej z gazetek CrossStitchCollection
A to karteczka, która powstała z okazji chrztu świętego. Szablon kartki stworzyłam samodzielnie, sweterek powstał z kordonka błękitnego na szydełku- na karteczce natomiast imitacja dzierganego sweterka na drutach/wykałaczkach :)
Jeszcze dwie karteczki- torebeczki. Wzór na wróżkę znalazłam w gazetce CSC, natomiast wzór na kartkę z okazji roczku dawno wyszukałam w internecie i czasami z niego korzystam- wychodzi szybko i ładnie :)
Pozdrawiam Was cieplutko
marta myszkusia

5 komentarzy:

  1. witaj gdybym nie zaglądnęła do organizatora konkursu z elfami nie trafiłabym tak szybko do ciebie - bardzo misterna praca ta zakładka i przepiękna kocham książki więc nie ukrywam że lubię takie drobiazgi natomiast powędrowałam trochę u ciebie i bardzo ciekawe prace wykonujesz pozdrawiam i zapraszam (nowa jestem w tym swiecie wirtualnym) Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a moje prace?hm..powstają jak to określam, pod osłona nocy- bo wtedy mam czas w swoim kąciku tylko dla siebie, po całym dniu odpoczywam,relaksuję się i wtedy właśnie takie różniaste różności powstają....
      Na Twojego blogaska też zaglądnę:)

      Usuń
  2. Baaaardzo lubię haftowane karteczki, Twoje są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tak piękne prace należy się wyróżnienie ;) Zapraszam po odbiór na mojego bloga - zabawa nieobowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie-a prace?...hm...są takie zwyczajne i -myszkowate :)

    OdpowiedzUsuń