piątek, 5 grudnia 2014

Zima, kartki i brzydkie fotki:)

Puk puk...
Dzisiaj w nocy przyszła do nas zima, wzory kartek, zaproszeń gotowe, czekam do poniedziałku na decyzję jaki wzorek Pani sobie wybierze. Czy Wam też hafcik podoba się najbardziej? Teraz dziergam sobie wyzwanie kolorystyczne i będzie kolor srebrny i czarny:))) Czy dzisiaj zdążę? Bardzo bym chciała, bo mam niemoc zimową i dzieciaczki w domu. Zatem pokazuję okropniaste fotki, inne już dzisiaj nie będą:( Mam nadzieję, że jeszcze tam coś dostrzeżecie.
Kartka haftowana


Kartka sukienka, torebka i wszystkie razem:)

Pozdrawiam Was w zimowej aurze, tak mam za plecami:)

23 komentarze:

  1. Prawdę powiedziawszy, wszystko ładne i hafcik i ta torebusia. Wygląda na to, że świata białe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik!
    U nas ani śladu śniegu, ale rano widziałam takie oszronione auto i dziwiłam się skąd ono się wzięło :) Teraz już wiem:)
    A tak blisko mieszkamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Z tym szronem to było dziwne wczoraj, najpierw się zrobiło tak mokro, ciężko, potem trochę mrozu i wszystko było białe, nad samiutkim rankiem popadało trochę i tak jest do teraz:))) Ciagle biało:)

      Usuń
  3. Martunia, a gdzie Ty ten śnieg znalazłaś?! Aż się boję, że i do mnie dotrze ;-)
    Haftowana karteczka prześliczna! Zresztą cały zestaw, choć sukienka bardziej mi się kojarzy z chrztem, nie wiem dlaczego...
    Ile tego będziesz musiała zrobić? Ja nawet kolczyków nie lubię robić, bo przy drugim już się nudzę ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg za moim okienkiem znalazłam, nawet stopy dzisiaj nie wystawiam za drzwi:) Który wzorek i dokładnie ile sztuk dowiem się w poniedziałek, ale jakoś koło 10.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie stonowany hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny komplecik zrobiłaś :) A ten śnieg to mnie zdziwił, u nas co prawda drzewa też już dziś były białe, oszronione ale nie aż tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik. Zazdroszczę zimy. U mnie śniegu nie ma ale dziś dwie godziny męczyłam się ze zdjęciami bo kolory tak przekłamane wychodziły,że bez obróbki nie da rady. Ciekawa jestem co przygotujesz na grudniowe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudniowe wyzwanie srebrnez szarościa.. to nic nowego- dzwoneczek, ale nie złoty tylko w srebrze i czerni-wygladaja niby tak samo, ale jednak sa zupełnie inne:)

      Usuń
  7. Przepięknie! tak delikatnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły zestaw kartek - choć ja, tradycjonalistka, wybrałabym prostokątną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dokładnie tak, zostały wybrane tradycyjne, prostokatne:)

      Usuń
  9. U mnie wczoraj popadało i szybko stopniało - i dobrze. Najbardziej podoba mi się zaproszenie przewiązane wstążeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :d u nas pogodynka w kratke czasem szron i mrozik a czasem troszke słoneczka:)

      Usuń
  10. Delikatny hafcik, a jaki wybór karteczek - oj miałabym problem

    OdpowiedzUsuń