czwartek, 11 grudnia 2014

Srebrny dzwoneczek 3D.

Puk puk...
Wpadam na chwilke w miedzy czasie robótek:) Buziaczki dla Was!
Dzisiaj dzwoneczek, który pokazuje się wszystkim a w szczególności kolorystki u Danusi będą mogły go dostrzec nieco bardziej;D Ale, ale... wiem, był już złoty, był czerwony. Teraz jest srebrny i wygląda całkiem... a właściwie sami zobaczcie. Ja lubię wszelkie szarości. Mam kilkanascie ubrań, płaszczyk zimowy, koszulki itp., przedpokój i jego okolice mają ściany w kolorze szarym... Srebro lubię, biżuteria- praktycznie na co dzień nie noszę, ale jeśli już to właśnie srebro... Siwy, siwe- to czasem mi się pojawiają włosy na głowie, i wyjątkowo rzucają się w oczy bo są dwa razy dłuższe i sterczą:)
Oto i On. Dzwoneczek!


 Dzwoneczek 3D
Wykorzystane materiały:
Aida czarna 16ct,
Mulina metalizowana srebrna
Nitka biała (kontury dzwoneczka przed haftowaniem)
Ozdobne gwoździki w kolorze srebrnym, ozdobny talerzyk srebrny,
koraliki srebrne(ok.170szt)


 Pozdrawiam cieplutko.
Lubicie krzyżyki? Wspólny hafcik? Zapraszam:)

122 komentarze:

  1. Ale cudo,takiego jeszcze nie widziałam,gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawde sliczny! Pozdrawiam :-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzwoneczek jest cudowny, Ja również wcześniej takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja juz taki widzialam, nawet dwa razy, jeden byl zloty a drugi czerwony:P Cos dziewczyny rzadko do Ciebie zagladaja:) Ten tez mi sie podoba! I czekam na kolejne wersje kolorystyczne:)
    Aaaa, srebro lubie ale szary to nie moj kolor, za smutny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wyrobie to będzie jeszcze niebieskawy , metalizowana dmc e3849, w mojej wyobraźni może być ciekawy:) a jaki wyjdzie? zobaczymy:)
      tez nie wiem, że tez nie widziały złotego...hmmm..bo czerwony to moze brzydki był, i pozostał niezauwazony? hm...

      Usuń
  5. Kolejny śliczny dzwoneczek.Ja widziałam u Ciebie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny.jeszcze dzwoneczków nie widziałam w tej wersji,pięknie się będą prezentować na na choince

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem gdzie zawisną, szkoda ze takie pracochłonne i nie da się ich zrobić dużo i szybko bo by były byle jakie.... Przynajmniej taka moja wada- nie robie byle było:)))

      Usuń
  7. Martuniu kochana ten dzwoneczek wyszedł jak dla mnie najpiękniej ,choć tamte były też ciekawymi wersjami kolorystycznymi,ale ja kocham sreberka ,dlatego ku nim się skłaniam .
    Czytam w komentarzu powyżej ,że będzie jeszcze jeden kolorek dzwonka ,to dobrze i z miłą chęcią też go zobaczę i pochwalę .
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ps.
    Na pewne sprawy w tym miesiącu przymykam oko, ot taki mikołajkowy gest w stosunku do tego linku ,którego nie powinno tu być w poście wyzwaniowym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem własnie, dziekuje moj Ty Mikołaju: zastanawiałam sie, czy będę go usuwać czy nie.. dziekuję!
      Dzwoneczek sie tworzy:) materiałek i mulinka juz jest:D

      Usuń
  8. Dzwoneczek równie piękny, jak poprzednie! Ogłaszam Cie Królową Dzwonkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woooow! Dziekuje dziekuje! Nigdy nie byłam królową, nawet na balu w szkole! Ach jak miło:D

      Usuń
  9. Czerń i srebro - eleganckie połączenie. Piękny dzwonek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest równie piekny jak ten poprzedni. Niepowtarzalny i oryginalny. Gratuluje cierpliwości w haftowaniu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jestem cierpliwa jesli chodzi o takie dłubanie w hafcikach, w szyciu, w malowaniu...ale na codzień tego nie widac jakoś szczególnie:)hi hi

      Usuń
  11. Przepiękny :) ten hafcik jest wspaniały :)
    A razem to już WSPANIAŁOŚĆ :)
    Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pod tym podpiszę... bo cóż więcej można napisać??
      PRZEPIĘKNE!! oryginalne i tak pięknie wykonane
      Wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku

      Usuń
  12. Wspaniałości! Takiego cuda jeszcze nigdzie nie spotkałam, niezwykle oryginalna praca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja spotkałam na swej drodze i zrobiłam:)

      Usuń
  13. Piękny - ochy i achy podsyłam ku niemu :). I ja też lubię szarości - i coś ostatnio Igula kwękała ze chce mieć szarą ścianę w pokoju :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje szarości w przyszłym roku w pokoju Myszki, teraz ma fioletowy i już mam go po dziurki w nosie:)

      Usuń
  14. Śliczny jest ten dzwoneczek Martusiu. Bardzo mi się podoba jego kształt!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak pierwszy zaczęłam zszywac to tez sie bałam co z tego wyjdzie, ale wyszło!

      Usuń
  15. Super dzwoneczek, ta wersja kolorystyczna chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie eszcze niebiesko hm.. turkusowy, i mam wrazenie, że wtedy bedzie najlepszy:) na zywo wygladaja nieco delikatniej i kształtniej:)

      Usuń
  16. Porwała bym i powiesiła u siebie w okienku , śliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta wersja kolorystyczna dzwoneczka, bardziej mi odpowiada, niż poprzednie. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo- cudeńko! jestem oczarowana! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te Twoje dzwoneczki co jeden to piekniejszy: ) z niecierpliwością oczekuje niebieskiego: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba poswiece jedna noc by go "wykończyc"

      Usuń
  20. Dzwoneczek super! Ile w nim świecących koralików. Na choince będzie pięknie wyglądał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie go raczej na choince bo by mi zaginał wśród innych "gwiazdek"

      Usuń
  21. Ale piękny :) szarości to kolor bardzo ładny, też lubię :) tym bardziej że w reklamie szary oznacza elegancję ;) i tu ją widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej on srebrny w rzeczywistosci niz szarosci, a szarosc i elegancja-to zalezy od dodatków...

      Usuń
  22. Ależ Cię pięknie "zadzwoneczkowało". Prześliczny komplet tworzysz, przecudnie będą wyglądały razem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Martuś piękne są te Twoje dzwoneczki i to w każdym kolorze. Ten czarny prezentuje się elegancko. Ja oczywiście uwielbiam czarny więc nie mogę inaczej napisać,a te szare wzroki na nim są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie naprawdę cudeńka robisz :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, śliczny dzwoneczek, bardzo mi się podoba :) Prowadzisz bardzo interesującego bloga. Pozdrawiam i zapraszam do siebie Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz to już ciężko się zdecydować, który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca, widać, że się przy niej napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny dzwoneczek :) Śliczny wzorek i całość bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki piękny,a jak misternie haftowany,cudna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Łojej jak tu się pozmieniało! SSUUUUUUUUUUPER:)
    A dzwoneczek jest cudowny :), takie cudo stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Królowa Karo!
    właśnie miałam małe dejavu :-D
    aż zaczęłam szukać swojego komentarza
    ale tamten nie był srebrny, i chyba ta wersja bardziej mi się podoba, bo ja po prostu srebrny uwielbiam!

    jak zwykle pięknie i niezwykle dokładnie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny nic dodać nic ująć :) no może jeszcze dodam cudeńko oglądałam inne hafciki śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. dzwoneczek jest cudny, cudniasty po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku ,jakie cudenko :)Piekne poprostu piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę palcem pokazywać kto robi fantastyczne rzeczy;D

      Usuń
  35. Ja widziałam wszystkie!!! i zastanawiam się czemu inni nie widzieli?! Kochana ten w srebrnym ubranku baaaardzo mi się podoba - jest prześliczny:) Masz cierpliwość do tych dzwoneczków... A ja już czekam na ten w wersji niebieskiej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Robi się, znaczy trzeba dół wydziergać i zeszyć... chwilę to potrwa:D

      Usuń
  36. Dzwoneczek śliczny, podobnie jak oba poprzednie, ale tak sobie myślę, że niebieski może przebić je wszystkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki on piękny, precyzyjnie wykonany, cudna ozdoba, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowity dzwoneczek, przepiękny, brak mi słów !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo dla mnie ten dzwoneczek to prawdziwe cudo ! I pierwszy raz widzę, że haftować można na takich przedmiotach 3D:) Ukłony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Hafcik najpierw trzeba zrobić by potem powstał kształt:) więc nie haftujemy tu na przedmiocie, tylko odwrotnie;)

      Usuń
  40. Piękny - a haft po prostu niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny i elegancki, podziwiam cierpliwość:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeszcze mam troszeczkę cietpliwości

      Usuń
  42. Chylę czoła! Cudny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny! Co za precyzja wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dokładność to czasem moja wada....

      Usuń
  44. Kolejna przepiękna wersja dzwoneczkowa :-). Podziwiam nieustannie i niezmiennie...
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny, genialny! Doskonały:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń