wtorek, 16 grudnia 2014

Kartka z mikołajem i przechwałki:)

Stuk puk...
Witam cieplutko w międzyczasie przygotowań do świąt. Zrobiłam karteczkę wymiankową w zabawie u Lideczki w misiowyzakatek blogspot com Ponieważ miałam dosłownie minutkę na obfocenie karteczki bo "leciałam"do szkoły, a przy okazji na pocztę wstąpiłam, to zdjęcia są jakie są, mam nadzieję, że coś widać:)))



Wykonanie
Wzór z Cross Stitch Collection December 2012
Aida Zweigart 18ct, kolor 705- jasnoszary
Mulina Ariadna (1500, 1502, 1505, 1506, 1548, 1553, 1554, 1676, 1767, 1769, 1782, 1814, 1819)
Karton roma biały 220g wytłaczany(słabo widać na zdjęciach)
Wstążka błękitna

Teraz czas na chwalenie, po pierwsze dostałam nieziemska paczuszkę od Diany z nagrodą pocieszajką w "bitwie" o torbiszona:)))
Diano, podziękowania wielkie, poszewka jest taka urocza, że powinnam zakupić w weekend odpowiednio dużą podusię i będzie zdobić nasz dzienny pokoik:)) a laleczka już powędrowała w odpowiednie rączki. Jest zadbana, nakarmiona i śpi w łóżeczku pod kołderką. Niespodzianką sprawiłaś nam tyyyyle nieopisanej radości:)))Oto zdjęcie w dwie sekundki.
Oraz dzisiaj dowiedziałam się o tym, iż moja kartka wymiankowa jesienna spodobała Wam się najbardziej. Dziękuję. Wymianka karteczkowa organizowana jest w misiowym zakątku i od stycznia każdy może się zgłosić do tworzenia:)))
A oto karteczka dla przypomnienia:)
A tak sobie "zaszalałam" w papierniczym:))) a co tam! W sumie to odebrałam osobiście a wybierałam przez neta w sklepie internetowym:))
Uwielbiam ten tłoczony karton roma, i antracytowy mieniacy....


Pozdrawiam Was cieplutko 
myszka myszkowata

24 komentarze:

  1. Mikołajek jest świetny. Nagroda fajna. Co do kartki, się nie dziwię. To przykład na to, że nie trzeba tony ozdobników żeby stworzyć odpowiedni klimat. Widzę, że będziesz teraz dużo kleić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te mikołajki :) I fajnie im "robią" te niebieskie kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku zauważyłam już na kilku blogach powrót do cross stitch'ów z 2012roku i wcześniejszych:D Ciekawe dlaczego....
      a mikołajki są słodziutkie i hafcik dość przyjemny, szybciutki...

      Usuń
  3. Martusiu kochana wcale się ie dziwię, że wygrałas bo cudnie te Twoje haftowane karteczki wychodzą. Mikołaj tez jest świetny :) Gratuluję wygranego prezentu . Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekaj cierpliwie..może i do Ciebie jakaś karteczka doleci???

      Usuń
  4. Śliczny Mikołajek :) Piękna jesienna karteczka była moją faworytką w zabawie -sama na nią głosowałam. Prezencik od Diany -wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! A mikolaj na kartce bardzo sympatyczny:) I jak jego kubraczek pasuje do Twojego paznokcia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :d błaaa ha ha ha nawet o tym nie pomyslałm:))) dobre!

      Usuń
  6. Ten Mikołajek jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziutki ten Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka! Poszewka w jelonki bardzo mi się podoba i też by mi pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka! Gratuluje wygranej i nagrody pocieszajki!
    mi ostatnio ten klej wyszedł drugą stroną więc nie dziwię się, że tyle go kupiłaś:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He He... jest nieco lepszy do kalki technicznej niz zwykły klej dlatego go kupuję i nawet nieźle radzi sobie klejąc materiał do kartonu:))) ale jak to mozliwe?hm...ja zawsze zaczynam zwijanie tubki w trakcie uzywania, to może unikam wypadania druga strona:))))

      Usuń
  10. Mikołajek jest przepiękny i w dodatku jest mój :-) Będę bardzo niepocieszona, jak w grudniu nie wygra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Wspaniały ten Mikołajek!

    OdpowiedzUsuń