wtorek, 2 grudnia 2014

Creation Point de Croix Belle&Boo

Puk puk...
Uwielbiam hafciki z Bellą i króliczkiem i nadarza się okazja, by w następnym roku takie obrazki poczynić. Wcześniej w cross'ach już wzory się pojawiały, a teraz są zebrane w jednym miejscu. Oto nowy kalendarz na 2015 rok od Creation Point de Croix.
Myślałam by raz w miesiącu może wspólnie z Wami haftować? O ile takie chętne osóbki by się znalazły. No nie wiem, Wiem też, że kilka z Was już ma zrobione obrazki z Bellą:)))
Piszcie co myślicie...
W kalendarzu 2015 są takie obrazeczki:)

 

Pozdrawiam i ślę buziaczki:)))
myszka myszkowata

21 komentarzy:

  1. Ale świetne te wzorki. Ten z parasolem jest najbardziej uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, skąd to cudo wytrzasnęłaś? nawet nie wiedziałam, że to drzewko z tymi zwierzaki jest z serii Belle, nie pasuje mi do tego, ani ta dziewczynka z chłopcem nad zamkiem z piasku :) powinni dać tą zimową Belle na huśtawce i tą na fotelu, coś im się chyba pomyliło:) tych dwóch obrazków z kalendarza nie haftowałabym jako z serii z Belle!
    możemy haftować, ale ja bym zaczęła w styczniu, w grudniu nie wiem jak się nazywam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w grudniu to chyba nikt nie wie kim jest:))) W crossach kilka było innych belli, a Poin de Croix to nie obrażając ich ale sa jakby śmieciówką, zbieraja wzorki, które juz gdzieś, kiedyś były publikowane:)

      Usuń
    2. A toś im pojechała:) sówka nie w moim stylu, ale Belle to pewnie wyhaftuję, udanej zabawy:)

      Usuń
    3. :D he he he... no tak wszystkie wzory były wcześniej publikowane a ci sobie na łatwiznę:) to tak jak rosyjski cross stitcher-zbieranina poprzednich numerów i niby polskie mollie potrafi-60% przedruk z angielskiej wersji:))) tak to juz jest z tymi gazetkami:)

      Usuń
  3. Urocze te wzorki i pomysł na comiesięczne haftowanie też super. Niestety ja mam UFo-ki do skończenia więc pewnie nie dam rady. Ale będę trzymała kciuki za Waszą "drużynę igiełkową" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko jeszcze w grudniu dostanę gazetkę belli w fotelu to chyba od tego wzorku bym zaczynała:)

      Usuń
  4. Wzorki sa cudne :) Ale kolejny haft, gdy musze (!!!) wykonczyc stare, byloby "samobojstwem". One sa cudne, ale musza poczekac. Mnie najbardziej dziewczynka z golebiem sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj....haftować to ja nie umiem ale zawsze podziwiam twoje prace:) ....a przy okazji gratuluje wygranej u Diany ....:) coś musi być w imieniu Marta ....skoro aż dwie wygrały :) ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, że dwie imienniczki to wielkie szczęście...

      Usuń
  6. Obrazeczki są urocze, ale wyzwania nie podejmę, u mnie taka kolejka do tamborka. że chyba powstanie lista kolejkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę się zgłosić do haftowania bo drzewko a zwłaszcza Belle z liści opadem chcę mieć od dawna... z tym, że z tą parą dzieci jakoś mi nie odpowiadają, wolałambym Belle na huśtawce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie Bella na fotelu jako pierwsza:) Czekam na gazetkę:) Hafcenie od stycznia:)

      Usuń
  8. Duże wyzwanie przed tobą, mając na uwadze jednak wielkość wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj duże biorąc pod uwage, że w ciagu roku pojawiać sie będą nowe wzorki, nowe hafciki:) i jeszcze zaległe hafciki... zobaczymy. Musze to dobrze zaplanować:)))

      Usuń
  9. Witaj Marta! Wszędzie szukam tych wzorków i jak dotąd nie mogę na nie trafić. Bardzo Cię proszę o wiadomość gdzie wzorki są dostępne. Chętnie wyhafiłabym dziewczynkę z króliczkiem na początek. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń