piątek, 5 grudnia 2014

Wspólne XXX Sowa "Faith"

Puk puk...
Witam Was wszystkie małe i duże Istotki. Dzisiaj pragnę Wam zaproponować moje "Wspólne XXX"
Na początek wskakuje sowa Faith. W planach mam wydzierganie z Wami 4 sówek:)


Zaparzcie sobie herbatki, kawki.... może ciasteczko????
Zaczynam zatem...
Moje uwagi i ZASADY.
 "Wspólne XXX" to zabawa w krzyżyki. SOWA FAITH  będzie pierwszą, która powstanie w przeciągu kilku tygodni. ROZMIAR to 107x107krzyżyków.
KTO może brać udział???? 
Prawie każdy, wszystkie Istotki chętne do krzyżykowania, osoby, które posiadają adres mailowy do kontaktów oraz takie osóbki, które mogą mi przesyłać fotki z postępów w pracy, bo na tej podstawie wysyłać będę kolejne schematy do haftu. Nie musisz być na fb, nie musisz regularnie prowadzić blogaska....

Wszystkim chętnym osobom co tydzień będę przesyłać kawałek do haftowania.Obrazek będzie podzielony na 6części. Każdej/każdemu z Was będę przesyłać wybrany kawałeczek. Dlaczego tak???? Ponieważ ma to być uczciwa zabawa i wszyscy będą mieć równe szanse. Ja będę mogła sprawiedliwie oceniać poczynania i eliminować nieuczciwe osoby. Nie chcę też, by ktoś zgarnął cały wzorek i śmignął z nim do lasu:))) Co to, to nie. W określonych terminach będę wysyłać kolejny kawałek do haftowania, i w określonych terminach przysyłacie mi ukończony kwadracik na mailika. Ponieważ nagroda jest bardzo kusząca- to warto będzie o nią powalczyć, a ja będę tą myszkowatą Zołzą, że stanę na straży i pilnować będę dość ostro...!
NAGRODY: o tym wspomnę dokładniej zaraz na początku roku, ale jest o co walczyć:)))
(dodane 29.12.2014) 
Ostateczny termin nadesłania do mnie ukończonego haftu upływa 15-go lutego, w niedzielę. W poniedziałek pokażę sowiaste sowy i w tym dniu jedna z Was, w drodze losowania otrzyma dwa bony o łącznej wartości 100zł do zrealizowania w sklepach internernetowych.
Pierwszy bon(50zł) można wykorzystać w sklepie internetowym KUFFERgaleria.

Fundatorem drugiej nagrody (bon o wartości 50zł) jest Coricamo, za co bardzo dziękuję.
 


ZAPISY: aby wziąć udział w zabawie należy 
-zgłosić chęć udziału zamieszczając banerek na swoim blogu na pasku bocznym
-wpisać chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem
-przesłać adres mailowy na myszkowato@gmail.com. W tytule wiadomości wpisać "sowa1"
Najważniejsze terminy:
Wszystkie maile dotyczące zabawy proszę tytułować  SOWA 1
Zapisy do 01.01.2015r.

1)Do 01stycznia wysyłacie  mail do mnie myszkowato@gmail.com ze zgłoszeniem do zabawy oraz fotką z przygotowanym materiałem(aida 18ct w kolorze czerwonym- ew. jeśli macie ochotę zaszaleć to coś innego na czym będziecie stawiać krzyżyki) i jednym kolorem muliny- białym lub czarnym- oba kolory wykorzystane w hafciku, w mailiku też podajecie numer kwadracika do hafcenia!
-Banerek na swoim blogu(na pasku bocznym) zamieszczacie i komentarz pod postem o chęci udziału we "wspólnych XXX". Banerek wysyłam na mailika po zgłoszeniu:)
UWAGA:
Jeśli zgłosicie się teraz to możecie oczywiście zaczynać, ale druga część haftu zostanie wysłana dopiero 02.01.2015r. po spełnieniu pozostałych warunków:)

2)Wszelkie zgłoszenia po tym terminie rozpatrywane będą indywidualnie w zależności od ilości zgłoszonych osób. Rozkręcać możecie się do 05.01.2015. Wtedy jeszcze przymknę oko na wszelkie gapiostwo:)

3)Pierwsza odsłona haftu 12stycznia na swoich blogach- do 12-go stycznia(do 23:59) czekam na fotki Waszych prac.

4)Następne poniedziałki: 19, 26styczeń, oraz 02 i 09 luty. Jeśli w tym terminie ktoś ukończy cała sowę, otrzyma dodatkową możliwość w losowaniu nagrody:)

ELIMINACJA będzie następować, kiedy nie będziecie wysyłać w regulaminowym czasie fotek z postępów prac, kiedy zaniechacie dalszego krzyżykowania. 

Jeśli tylko skończycie dziergać dany kwadracik- wysyłacie fotkę  z postępów i podajecie numer kolejnego kwadracika, który chcecie robić. Dwa razy dziennie staram sie zagladac na poczte więc sukcesywnie będe podsyłać schematy.

Dobrnęłam do końca... reszta wyjdzie w praniu!

Haft podzielony na kwadraciki 6 części:


Pozdrawiam cieplutko i liczę, że ktoś chętny się znajdzie:)
Taka słodka sówka:)
Wasza myszka myszkowata

60 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa ;)
    Chętnie bym wzięła udział, ale chyba nie czuję się jeszcze tak dobrze w krzyżykach żeby wziąć udział... Ale chętnie będę śledzić zmagania innych ;) i postępy w krzyżowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu, masz czas, może jednak? Bo chyba wyjdzie na to, że sama ja sobie wydziergać będę musiała:(((

      Usuń
    2. na pewno się ktoś zgłosi ;) ja nie czuję się chyba jeszcze na siłach by brać udział w takich zabawach. Tym bardziej, ze ja za bardzo roztrzepana jestem i mogłabym nie dochowywać terminów :P

      Usuń
    3. Są już pierwsze odważne uczestniczki:)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem ile osób się zgłosi. Wzór nie widaje mi się szczególnie atrakcyjny do wspólnego wyszywania...ale może tylko mi się wydaje. Nie podałaś jednak istotnego szczegółu jakim jest wielkość obrazka- zapewne niektóre osoby wolałyby zmierzyć siły na zamiary zanim przystąpią do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 107x 107 xxx. ale podam jak najbardziej do wiadomości:))))

      Usuń
  3. A mnie sie akurat podoba ten obrazek, w przeciwienstwie do prawie wszystkich innych, ktore sa wspolnie haftowane:( Ale ja lubie nowoczesne obrazki:) Przerazajace sa tylko te wszystkie zasady:( Xxxx ma byc przyjemnoscia, a z tego co tu przeczytalam to na to nie wyglada. Moze na zachete powinnas dokladnie zareklamowac nagrode? :)
    Bawic sie z Toba nie bede, bo na mnie wszelkie takie zabawy dzialaja demotywujaco i pewnie przez 10 lat nie umialabym skonczyc tej sowki:( Taka jakas dziwna jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ma za dużo warunków- nie trzeba się logować na te wszystkie fb, zamieszczać relacji na blogasach aktywnych...
      No właśnie boje się,że jak zareklamuję najpierw nagrodę to zaraz pojawi się grupka sztucznie wyszywających... więc jeszcze poczekam z ujawnianiem:)))
      A cała seria sówek mnie ostatnio urzekła- więc chciałam coś wspólnie porobić, ale widocznie zostanie to tylko dla mnie:(((
      Chociaż może jeszcze ktoś się zgłosi???

      Usuń
  4. Sówka bardzo mi się podoba :-) Problemem w moim przypadku jest niestety czas,n nie dam rady w takim terminie ukończyć tej sówki , pracuję na dwa etaty i nie mam za dużo czasu na xxx...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy pół godzinki dziennie, ale zaczynam mieć wątpliwości, że może sama powinnam sobie ją xxx:(

      Usuń
  5. hej, hej :) a mnie się ta sówka baardzo podoba :) spróbuję dołączyć do zabawy i mam nadzieję, że tym razem jakoś ogarnę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany.... Będzie mi niesamowicie miło, jak tylko będziesz już gotowa do startu:)

      Usuń
    2. Martuś znalazłam te wszystkie sówki i są świetne :) Może uda się wszystkie 6 wyhaftować ?

      Usuń
    3. jak wszystko bedzie szlo sprawnie to na pewno sie uda:)

      Usuń
  6. Ja myślę,że ścisłe terminy dają większego kopa do roboty :) Uczestniczę w Salu Śnieżne kule na rosyjskim blogu i tam właśnie są takie terminy. Galeria danej kuli otwarta jest do określonego dnia (czas do zamknięcia cały czas jest pokazany na bieżąco) po tym terminie niestety nie otrzymuje się kolejnego obrazka. Z tego co widze po kolejnych etapach odpada tak po 5osób. Niestety ja mam napięty grafik ale powodzenia życzę w zabawie. Bądź cierpliwa ludzie zaczną się zgłaszać jak "świąteczna gorączka" minie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad zabawą myślałam troszkę, jak zorganizować ja w sposób łatwy, konkretny, z zasadami i postanowiłam z nagrodami:) Ale...
      Ponieważ wiele osób poluje tylko na schematy a nie na zabawę- to właśnie postanowiłam zrobić taki myk. Z jednej strony nie narzucający konkretnych kwadratów do haftowania- bo każdy zaczyna haftowanie w sposób indywidualny-od środka, od dołu... dlatego jest możliwość wybrania sobie opcji indywidualnej dla siebie:) A dlaczego nie daję od razu całości? Aby dojść do celu trzeba iść cierpliwie małymi krokami, a będzie ta praca wynagrodzona:)))

      Usuń
  7. Cholercia niesamowicie kusisz tą sówką, mam już tyle SAL-owych planów a tu nagle sówcia wyskakuje. Przecież ja kocham sówcie :) :) :) No ale niestety nie dam rady czasowo :( Nie dość,że praca to jeszcze od stycznia zaczynam rehabilitację i prawie cały dzień mam zajęty. No ale wszystkim uczestniczkom życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Może jeszcze się skusisz??? Do Nowego roku jest jeszcze troszkę czasu:)))

      Usuń
  8. Obrazek cudowny i choć od jakiegoś czasu mam przerwę w haftowaniu (i zawiesiłam blogowanie) to chętnie bym się skusiła, ale jest jedno ale, czas:( Jeśli tylko wydłużysz czas na wyszycie jednego kwadracika do 2 tygodni to zapisuję się na 100%, bo tylko tydzień czyli jak dla mnie kilka godzin w jeden weekend to za mało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała sowa w planach ma być skończona 15.02.2015. Ale oczywiście możesz się z nami bawić i na tych samych zasadach robić ją troszkę dłużej, już "wykańczając ją w innym terminie dla siebie. Termin taki sztywny ponieważ później przyjdzie czas na druga sowę:)

      Usuń
  9. Sowa świetna i nawet tygodnie mnie nie przerażają, bo haft to maleństwo przecież. Zdenerwowało mnie coś innego - podział na te kwadraty. Ja nie robię całych krzyżyków od razu, tylko półkrzyżykami w jedną stronę i wracam w drugą, to wtedy taki podział na prostokąciki wprowadzi mi sztuczny podział i będzie widać granice. Chyba, że zrobię jeszcze inaczej - na 18ct (ale nie czerwonej, no, nie dam rady na kolorowej drobnicy) i gobelinem, zostawiając nici luźne, żeby nie robić bałaganu z tymi granicami. Widać, jakie pisanie potrzebne - podczas pisania komentarza znalazłam rozwiązanie :D Można na białej?
    Co do nowoczesności wzorka - jestem zachwycona. Lubię, uwielbiam, a obrazek niewielki, to tak kombinuję, czy się nie zgłosić. Tylko dam mi znać, czy można na białej - to zacznę choćby i jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały kolor jak najbardziej, kolor "tła" dobieracie samodzielnie- czerwona jest w oryginalnym projekcie, wiec miło mi będzie jak dołączysz do zabawy:)

      Usuń
  10. Aaaa, znalazłam te sowy! Ale ich jest sześć! Są cudne :D Zapisuję się na 100%, tylko ta biała kanwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza sie, cała kolekcja ma ich sześć sztuk, ja wybrałam na razie 4 i do końca nastepnego roku będa zrobione, jak tylko czas pozwoli to może i wszystkie 6 uda sie zrobić:)))

      Usuń
    2. To się z góry zapiszę na wszystkie :)

      Usuń
  11. Przepiękna sówka, jestem ogólnie w nich zakochana! Gdybym tylko umiała haftować to również z chęcią bym się przyłączyła, mimo iż u mnie kiepsko z terminami :) Ale... Może kiedyś się nauczę i jak będziesz robiła podobny 'konkurs' to wezmę w nim udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. się piszę,co prawda kanwy 18 chyba takiej nie mam ale spoko coś się wygrzebie z zapasów i mulinki też brak,ale pójdę na żywioł i zrobię w swoich kolorkach.sówka będzie pasować.chociaż może jakąś białą kanę na czerwono zafarbuję,tylko czym jak farbki w domu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm.... myslisz ze pol godz dziennie wystarczy? przy dwojce dzieci czasami i 15 minut to ciezka sprawa... cholipa kusisz:)
    wzor podoba mi sie bardzo i komplet sowek rowniez :) hmmm..... wyszywalabym na bialej 16'.
    zasady tez mi sie podobaja, zupelnie cos nowego dla mnie... hmmm.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wystarczy-testuję wzorek i też mam dwie Myszki, no i trzeci Mysz też czasem łapie się jako dziecko:)
      Sówki robi się niesamowicie miło:))) Więc czas do namysłu jeszcze jest:)

      Usuń
  14. Urocza sówka, one chyba zawsze są takim wdzięcznym tematem do xxx, choć dla mnie akurat nie pasuje, ale nie dziwię się zachwytom i życzę Wam udanej zabawy! Będę zaglądać i dopingować, jestem ciekawa całej serii!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się, email ode mnie już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówki z chęcią będę podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krzyżykowa nie jestem, ale sowa tak mi się podoba, że może ją wypętelkuję - oczywiście poza konkursem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie dziergam, ale Twoje sówki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowoczesny design i do tego sówka!Choć plany są,nie mogę sobie odmówić :))

    OdpowiedzUsuń
  20. O ooo świetny hafcik...ale nie ogarnę, nie zaczełam jeszcze kwadracików..styczniowe odsłony mnie blokują.Chyba że w Święta czas zwolni ...wtedy pomyśle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :d Jak cosik to myśl bo namawiać nie będę, ale sówki bardzo sympatyczne do hafcenia, szybko, sprawnie...

      Usuń
  21. Opierałam się i opierałam, ale sówka okazała się silniejsza, chętnie przyłączę się do zabawy:) Jeśli oczywiście pozwolisz:) Maila wysłałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marta, ja się zapisuję i proszę o wzór na teresan1@op.pl jeżeli to możliwe. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgodzę się ze słowami wielu komentatorek - mnie też zbyt restrykcyjne zasady odstręczają od takich "zabaw". Na szczęście wzory wszystkich sówek znalazłam sobie w sieci i będę je mogła wyszyć w dogodnym dla siebie terminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt restrykcyjne? wyszycie jednej sowy w 6tygodni, którą można zrobić w 4dni? No nie wiem... Czekam na Twoje sowy, chętnie zobaczę je w Twojej wersji.

      Usuń
  24. Bardzo fajna zabawa, może załapię się na kolejną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń