wtorek, 8 listopada 2016

Laleczki- dopiero połowa :)

Koniec roku nadal stoi pod znakiem zapytania. Czy uda się skończyć kolekcję laleczek? Chyba nie... Plan jednak jest. Teraz jestem na etapie dokończenia rodzinki "sowiastej" od Mill Hill. Ramki już są jedną nogą w domku. Pięć sówek sobie siedzi i czeka na szóstą, ostatnią. Tylko ciało sowy i do prania ;)
Zbliża się grudzień, będę chciała zrobić kilka szybkich rzeczy na kiermasz świąteczny do szkoły- w końcu "zielona szkoła" dała znać o sobie :) Myślałam o zakładkach- białe wzorki konturowe na czerwonej kanwie, może szyte choineczki, i pomyślałam i skandynawskich skrzatach w czapkach, robiłam je wcześniej- są w miarę efektowne i szybciutko się je robi :)
Wracając do laleczek, trochę jestem zdziwiona, że dopiero połowa, bo robię i robię a tu końca nie widać. Mam jednak plan by je dokończyć:)
Ostatnia rzeczą o jakiej chciałam wspomnieć to ciągle marzy mi się pełna kolekcja Mirabell'ek. W tym roku niestety- już się nie uda ale... ciągle plan jest :)... Mirabelka "Adrift" kusi, kusi by i ja skończyć :)

A tutaj tak w skrócie: Laleczki
 
I czekające sowy na siostrę "be brave".

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Dziękuję za miłe słowa- pomimo, że nie zawsze zostawię ślad po sobie, to odwiedzam Wasze "domki", czytam, oglądam zdjęcia.... To miłe, że jesteście.


12 komentarzy:

  1. I jedna i druga kolekcja śliczna. Laleczki mnie oczarowały. Nawet nie wiedziałam że ich jest tak wiele. A tu piszesz że dopiero połowa kolekcji. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca kolekcja podziwiam za wytrwałość☺przypomnialas mi o Mirabelkach zaczęłam kiedyś ten haft i gdzieś leży, a tak mi się podobała ta seria😊czasu nie starczy☺pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Kilka ostatnich Magic Dolls powstało tak szybko, ale dopiero to zestawienie pokazuje jak ich jest dużo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kolekcje są fantastyczne - podstawa to wspaniały wzór ! Ty wybierasz idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita kolekcja laleczek! I to dopiero połowa??? Też nie miałam pojęcia, że jest ich aż tak dużo. Przepięknie się razem prezentują!!!!
    Sowy też cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja lalek imponująca:-)) Sówki też są śliczne:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto! I Laleczki i Sówki są Urocze, A tych Laleczek Jest dopiero Połowa, Oj to masz jeszcze Pracy przynajmniej na rok - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kolekcja, ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne są te laleczki:) też bym chciała mieć taką kolekcję😊

    OdpowiedzUsuń