środa, 16 listopada 2016

Gipsowe aniołki i zakładki.

...

Nie pokazywałam się tutaj ostatnio, ale niestety, pochłonęła mnie praca na rzecz kiermaszu szkolnego. Dużo zaczyna się pojawiać małych rzeczy, mam nadzieję, że wykonam swoje wszystkie zamierzone pomysły :) Gipsowe aniołki poszły na pierwszy plan, są zrobione, udało się je wysuszyć, na szczęście okres zimowy i ciepłe kaloryferki zdziałały cuda. Wyskrobałam boczki z nadmiaru gipsu, machnęłam pędzelkiem z pyłkiem brokatowym by były delikatnie błyszczące i są. Ufff!W międzyczasie suszenia kolejnych partii aniołków robiłam zakładki. Nie wiem czy w ogóle dzieci z podstawówki wiedza co to za wynalazek i do czego służy, bo "czytalność" w szkołach ciągle maleje. Nie wiem, jak dla mnie? Hm... Gdybym dostała taka zakładkę byłabym zadowolona... A na koniec znalazłam stare zawieszki i przyszła mi chęć na zrobienie kolejnych xxx domków, tylko ten czas... za mało, za szybko... Teraz mam w planach krasnalo- mikołajki skandynawskie. Szkoda tylko, że na zamówione woreczki muszę jeszcze poczekać, dobrze, że nie zamawiałam na ostatnia chwile bo doszłoby już po fakcie. Więc wszystkie aniołki i zakładki zostaną ładnie zapakowane, podobnie jak kolejne "twory" kiermaszowe :)

Aniołki gipsowe
Forma "Staedtler" nr 8742 27
Gips "Dolina Nidy" zużyte ok 3kg (80szt.)
Pyłek brokatowy

Zakładki
Aida Zweigart 18ct (czerwony nr954, jasny granat nr540)
Papier Canson A3 (czerwony nr215, niebieski nr224)
Srebrny sznureczek 1,5mm płaski 
Dziurkacz- "dp craft" łoś
Rozmiar gotowych zakładek 18 x 4,5 cm 

Znalazłam wspomnienia i mam chęć to powtórzyć tylko w innej wersji kolorystycznej :)



Pozdrawiam cieplutko i tulam zimowo! U nas już zima, śnieg za oknem... wiatr wieje... zimnooooo :)



7 komentarzy:

  1. Ale śliczne te aniołki, a zakładki bardzo mnie urzekły - są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam na FB. Śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale produkcja! Śliczności :) Mnie najbardziej podobają się domki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku to już mała fabryczka! Podziwiam! Ogrom pracy włożyłaś. Wszystko takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko śliczne! Zakładki,aniołki..piękna produkcja..domki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto ! Wszystko Jest Cudowne , Ale te Aniołki mnie zauroczyły - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń