piątek, 18 września 2015

Magic Dolls- Peonia. Пиончик.

Puk puk...

Dzisiaj przedstawiam nowy stworzony hafcik. Następna laleczka z nowej serii Magic Dolls, Peonia.
Kiedy powstawały pierwsze krzyżyki, tworzyła się zwyczajna laleczka, nic ciekawego a kolorowych krzyżyków przybywało. Odcienie różu wydawały mi się zbyt ciemne, mało wyraziste, aż do magicznego momentu, kiedy zaczęło przybywać konturków. Jak już powstała sukieneczka i wyłoniła się poczwarka w całej okazałości to Peonia bezgranicznie skradła moje serduszko:)


Tak powstawały krzyżyki ;)
 Magic Dolls Peonia. Пиончик.
Aida Zweigart 20ct kolor- biały
Mulina DMC, Ariadna
Rozmiar: 64x94 xxx
Moje MD :)


Pozdrawiam cieplutko
myszka myszkowata:)
P.s. Czas na inny hafcik a później? Kto to wie???

18 komentarzy:

  1. Eeee, teraz to nie przestawaj! Tak Ci dobrze z nimi idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalunie wydają sie być takie małe, a tam widzę sporo haftowania przy nich jest.
    Kochana masz wszystkie ich wzory? Bo trochę ich tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie małe damy są spaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwała jesteś ja po pierwszej zaczęłam inny hafcik :)) urocza,a jakie planujesz dla nich zastosowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ależ one są słodkie, a ty to chyba masz jakiś motorek w łapkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne ! Przeslodkie :))))) Nie ukrywam ,ze az mnie korci taka Slicznotke uszyc :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nieoczekiwane spotkanie:) Edyta mowila, ze sie wybierasz, ale nie myslalam, ze na siebie wpadniemy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Z tym kwiatowym wianuszku przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna pięknotka ! Wow, ale masz już kolekcję :)
    Wszystkie są śliczne!
    Ciekawe co tam nowego tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest naprawdę przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te twoje "laleczki" , co jedna to ładniejsza.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudna laleczka :), fajne obrazki do pokoju malej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cudowne! Nigdy wczesniej nie spotkalam sie z Magic Dolls. Sa niezwke urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam mam pytanie skad ma Pani ich wzory?

    OdpowiedzUsuń