piątek, 18 września 2015

Fantastyczne kolory...

Puk puk... 

Kilka dni temu "wpadłam" na wspaniałe kolory, które fantastycznie nadają się na tworzenie kartek w jesienne  wieczory, jestem w nich zakochana od pierwszego wejrzenia:) A o czym mowa? Same możecie zobaczyć TU. Kolekcja fantastyczna i szkoda, że sklepik mam tak daleko bo z wielką radością zobaczyłabym to wszystko i wymacała sobie "na żywo". Kolekcja "Sen Nocy Letniej" hm... Kiedy przeczytałam w Magicznej Kartce te słowa:
   "(...)Dzisiaj zarówno dla Was, jak i dla nas przedstawiamy najnowsze dziecko, kolekcję, która wręcz emanuje intensywnością barw ale również masą delikatności i romantyzmu.
Znajdziecie w niej wiele pięknych motywów kwiatowych, etykietek oraz słów na każdą okazję 
- a wszystko to w klimatach akwareli ! :)
Kolekcja składa się z 7-miu jednostronnych teł oraz 3 dużych arkuszy z dodatkami do wycinania... "
 
Musiałam zagłębić się jeszcze bardziej :) Ach...wspaniałe kolory, pomysł i to, że każda z nas będzie mogła mieć je w swoim domku... Zastanawiałam się, czy dam radę się "nieskusić"... niestety!
Jak jeszcze nie widziałyście tej kolekcji to zapraszam:)
Pozdrawiam Was cieplutko!
myszka myszkowata

2 komentarze:

  1. Piekne sa te papierki. Jak nie uda mi sie w losowaniu to na pewno sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam by je zamówić bo nie mam szczęścia w takich zabawach:)

      Usuń