czwartek, 25 czerwca 2015

Śpiąca królewna i krasnoludki... Mędrek.

Puk puk...
Wymianka karteczkowa, która od kilku już miesięcy organizuje Lidka w tym miesiącu dobiega do końca, kończy się czerwiec, koniec roku szkolnego nadchodzi wielkimi krokami...
W czerwcu karteczka wymiankowa zatytułowana jest "Śpiąca królewna". Nie chciałam robić kolejnej księżniczki, bo pewnie nie jedna jeszcze do końca roku powstanie :) Pomyślałam chwilkę o krasnoludkach i jeden utwkwił w mojej pamieci dość szczególnie... Mędrek. Krasnoludek z latarenką tak zapadł w moja głowę, że musiałam poszukać schematu do haftu... jak tylko znalazłam, ciagle brakowało czasu. Na szczęście data ostateczna nastała, karteczka wysłana, to moge pokazać krasnalka:)
Od jutra będzie można głosować w MisiowymZakątku i podziwiać wszystkie super karteczki:)
Schemat znaleziony w internecie, 
mulina Ariadna i metalizowana DMC.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę twórczych wakacji :)
myszka myszkowata

12 komentarzy:

  1. Świetny krasnal!
    A jaki ładny papier widzę na kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolutki krasnoludek:) Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty znasz ich wszystkich po imieniu. :O :) Wesolutki krasnoludek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś fajnego trzyma w prawej ręce ten Mędrek!
    Karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy krasnoludek, i ma ładną ozdobę przyczepioną, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślę nad bajkową karteczką, to tez staram się szukać takiej inspiracji, coby mogła się nie powtórzyć. Twój Mędrek jest super. Ja zastanawiałam się nad Gapą

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza karteczka, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik:) Piękna karteczka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń