wtorek, 17 grudnia 2013

Kogo to nóżki...?

Stuk puk...
Dzisiaj pracowity dzień, bo nastąpiło w myszkowym domku sprzątanie serduszka domu- jak dla mnie to kuchnia.. serduszko, bo jakoś tak wychodzi, że właśnie tutaj odbywają się poważne rozmowy, najczęściej zapadają wiążące decyzje... Wszystkie grzeszki dnia codziennego poznajemy tutaj.... Troszkę roboty było, ale dzień dobiega koniuszka, sprzątanie się udało... Jest super!!!
Ale? Czyje to nóżki???
W ostatnich dniach powstają czasem gwiazdki a czasem śnieżynki w szkole szydełkowania. Tak sobie pomyślałam, że w kuchni na okienku też sobie mogą zawisnąć....
Reszta gwiazdeczek w innych okienkach się pojawi...
Miałam jeszcze pokazać papierową choinkę, a dokładniej pomalowane jabłuszko... To pokazuję...
No i co jest najfajniejsze dla średniej Myszki? Wiadomo- króliczek Miffy z książeczki Dicka Bruna. Duży Mysz jednak wyczaił sowę sowiastą. Źle się schowała, zostaje do pomalowania dla mnie! A co tam... taka mała sowiasta...
W chwili, kiedy mały Myszek spał wydziergałam najpierw samotnika... Resztki filcu, kawałek nitki, włosy ze starej peruki, odrobina wypełnienia....
 W następnej 'śpiącej' przerwie powstała rozczochrana.... i teraz już wiadomo kogo to nóżki ;)
Samotnik i Rozczochraniec niepozornie myknęły sobie do kuchni, do śnieżynek- i tam już zostają.... :)

Pozdrowionka i buziaczki....
Jak na razie bez śniegu jest mi dobrze :)
Dziękuję za Wasze komentarze...

10 komentarzy:

  1. To u Ciebie święta już pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie przerabiam jedno pomieszczonko, przynajmniej staram się, by do świąt ze wszystkim zdążyć... teraz już wiem, że sprzątanie pokoju Myszki odbędzie się raz jeszcze ;)
      Dwie śnieżynki z braku czasu i dojścia do laptopka (Mysz z Myszka grali sobie w jakieś dziwne armie, budowanie wiosek...nie mój klimat) musiałam pominąć, ale nadrobię w wolnej chwili.... schemaciki robią się dla mnie coraz bardziej zagmatwane....ale może jeszcze coś z tego będzie.

      Usuń
  2. Okienko pięknie wygląda ze śnieżynkami a pomysł z choinką superowy, Samotnik i rozczochraniec rewelacja :) boskie:) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła, świąteczna parka!
    Pomysł na papierową choinkę jest rewelacyjny!
    A okienko z gwiazdkami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja widziałam u Ciebie te wspaniałe karteczki....cudeńka...

      Usuń