czwartek, 3 lipca 2014

Smutek, żal... złość?

Stuk puk...
Dziadek Pradziadek wczoraj wieczorem odszedł.... Wielki smutek, żal, złość chyba też, dlaczego tak, dlaczego teraz... Moja radość z "ważnej sprawy" zmalała niesamowicie, nie ma jej i nie będzie:( Wrrr...
Nie wiem co mam myśleć...
Dziadek Pradziadek był wspaniałym i wesołym człowiekiem do ostatnich chwil, samodzielny... cieszył się niesamowicie z małych Myszek, w ogóle z całego życia... ach...
Dziadek ostatnie dni spędził w szpitalu, na początku miało to być badanie, potem trochę w domu, znowu w szpitalu i już w domku:) Dobre w smutku to chyba tylko to, że wszyscy byli świadomi całej sytuacji co się dzieje, razem z Dziadkiem, rozmawiał do końca, pytał nawet o dziewczynki.
Smutek wielki, bo Mysz przez pracę nie zdążył w ostatniej chwili z nim porozmawiać, zabrakło godzinki. Ta praca wrrr... To jedno z ostatnich zdjęć i... To była nasza ostatnia wizyta u pradziadka...... aż do wczoraj.
Dzisiaj już nic nie robię, mam czas dla siebie, dla dziewczynek. Pogodynka fantastyczna to działam!
Pozdrawiam cieplutko!

25 komentarzy:

  1. Radości i smutki przeplatają się w naszym życiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego wszystko na raz? szkoda... Nie można jednocześnie robić pogrzebu i przygotowań do ważnego dnia w zyciu:(( Dlatego mam w serduszku wielkie wrrr...

      Usuń
  2. przytulam i bardzo mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia. Tak mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu widać z twarzy jaki dobry i spokojny człowiek!!!!!
    przykro mi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro. Współczuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi... przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przytulaski przygarniam dzisiaj w nieograniczonej ilości...

      Usuń
  7. Bardzo mi przykro. Przesylam duzo sily i przytulaskow

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczere wyrazy współczucia. Tak to już jest niestety. Myślę, że wiem co czujesz, ja też miesiąc temu pożegnałam Dziadka :( Bliscy zawsze odchodzą za wcześnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wcześnie, za szybko i zawsze w nieodpowiednim momencie:(

      Usuń
  9. Szczere wyrazy współczucia :(
    Tak to już jest niestety, że ci których kochamy odchodzą za wcześnie, zbyt szybko i nigdy nie jesteśmy na to przygotowani.
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulam Cię mocno w tej trudnej chwili.

    OdpowiedzUsuń