czwartek, 16 stycznia 2014

Mała Myszka i pierwszy roczek ;)

Stuk puk...
Dzisiaj mija dokładnie rok, kiedy na świat przyszła mała Myszka :) wszystkie wspomnienia powróciły, te dobre i te złe... Teraz oczekujemy już tylko najwspanialszych chwil :)
Mam roczek i czekam na torcik, mama może się postara i sama wydzierga ??? hi hi hi
I małe wspomnienie pierwszych chwil w domku... Był sen, płacz, radość....
To wspaniałe mieć takie pocieszki w domku....

Pozdrowionka i buziaczki dla Was ślą wszystkie Myszki!!!!

21 komentarzy:

  1. :) Dziekujemy :) I kto tu buszuje nocami.... hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) Dziękujemy.... No to nie tylko myszkowata siedzi po nocach na neciku :) hi hi hi

      Usuń
  3. Sto lat dla solenizantki:)
    A u mnie dopiero 19:30:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To koniecznie musisz podrzucić kilka gratisowych godzinek :) Chętnie je wykorzystam:)

      Usuń
    2. Sorry, ale moja doba tez ma tylko 24h, wiec sie nie podziele:P

      Usuń
  4. Niech Ci rośnie ta Twoja Myszka zdrowa i piękna. I jak najwięcej miłych wspomniej Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla najmłodszej myszki! Jak najwięcej tylko tych miłych zdarzeń! I oczywiście duuuuuuuużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ozdrowiałam, wiadomo, jak musisz to i cud się zdarzy. Myszki dogrzewają się w piecyku, to na dniach też powinny ozdrowieć :)
      Nad miłymi zdarzeniami będziemy zawzięcie pracować:)

      Usuń
  6. Spóźnione ale szczere;)) Wszystkiego najlepszego dla solenizantki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spóźnione- imprezka dopiero w weekend :) Dziękujemy:)

      Usuń
  7. Dużo zdrówka dla solenizantki i wszystkiego co najlepsze :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma piękniejszych chwil niż te spędzone ze swoją pociecha Chociaż czasami mój 2,5 latek doprowadza mnie do kresu wytrzymałości nie oddałabym go za nic na świecie więc życzę Wam samych cudownych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj ja czasem tez wychodzę z siebie, ale po chwili wszystko jest wspaniałe z dzieciaczkami, radości, zabawa...

      Usuń
  9. A ja dopiero teraz bo chyba mi umknął ten post. Wszystkiego dobrego dla Maleńkiej i dla Was wszystkich :))) Oby to co złe zostało już za wami i nigdy nie wróciło. Pozdrowienia i moc buziaków :)))

    OdpowiedzUsuń